دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

:):(

در روزگاری که لبخند آدمها به خاطر شکست توست ، برخیز تا بگریند. "کوروش کبیر"

خانه تکانی

به خانه دل که می رسم هیچ گردی نیست ، غباری نیست . تار عنکبوتی هم نیست. 

فقط توئی، 

مثل همان روز اول  زیبا  ، پاک ،  دوست داشتنی  و تازه ! تا ابد تازه !


منبع:

ساده رنگ

آسمان‌، آبی تر، 
آب آبی تر. 
من در ایوانم‌، رعنا سر حوض‌. 
رخت می شوید رعنا. 
برگ ها می ریزد. 
مادرم صبحی می گفت‌: موسم دلگیری است‌. 
من به او گفتم‌: زندگانی سیبی است‌، گاز باید زد 
با پوست‌. 
زن همسایه در پنجره اش‌، تور می بافد، می خواند. 
من «ودا» می خوانم‌، گاهی نیز 
طرح می ریزم سنگی‌، مرغی‌، ابری‌. 
آفتابی یکدست‌. 
سارها آمده اند. 
تازه لادن ها پیدا شده اند. 
من اناری را، می کنم دانه‌، به دل می گویم‌: 
خوب بود این مردم‌، دانه های دلشان پیدا بود. 
می پرد در چشمم آب انار: اشک می ریزم‌. 
مادرم می خندد. 
رعنا هم‌. 

به یک چشم زدن

به یک چشم زدن غافل از آن شاه نباشید 

شاید نگاهی کندوآگاه نباشید

....

و بدانیم اگر کرم نبود ، زندگی چیزی کم داشت‌. و اگر خنج نبود ، لطمه میخورد به قانون درخت‌. و اگر مرگ نبود دست ما در پی چیزی می گشت‌.

...

همیشه

توی زندگی آدم

بعضیا هستن

که هیچ وقت نیستن...


منبع:

از عاشقانه ها...


من پول نداشتم
که با هم به شمال برویم
یا فرصت این که
 زیر باران قدم بزنیم...
اما عاشق این بودم 
که سبزی ها را باهم پاک کنیم...

 منبع:

از کتاب علوم

عشقی 

که ته نشین شده

 هرگز زلال نبوده است


منبع:

آب را گل نکنیم...

تو کجایی سهراب...؟

آب را گل کردند،چشم ها را بستند و چه با دل کردند...

صبر کن سهراب...!

قایقت جا دارد...؟

من هم از اهل زمین دلگیرم...!


منبع:ناشناس

ببینیم و بشنویم

چشم هایمان را خوب باز کنیم و

گوش هایمان را نیز،

 قطعآ در این دنیا چیزهایی فراتر از روزمره گی برای دیدن و شنیدن وجود دارد.