دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

رفتن

باید این روز ها دل بکنم از جایی که بیشتر ساعاتم را آنجا گذرانده بودم و بچه هایی که هرکدامشان دنیایی بودند کشف نشدنی و اما اتاق کارم انگار بهم عادت کرده بودیم به تنهایی به سکوت ...دل هردویمان گرفته ...انگار میز و مانیتورم هم دلگیرند نگاه امروزشان با بقیه روزها فرق داشت و احساس می کنم من تشکیل خانواده ی دومی داده بودم بی انکه بدانم همه ی همکارانم جزیی از خانواده ی من هستند و حتی دلم برای جاده هایی که هر روز قدم های مرا بر سر می گذاشتند تنگ می شود ...وابستگی چیز عجیبیست اما احساس می کنم ما دیر یا زود باید دل بکنیم هم از مکان ها و هم از آدم ها شاید ما از تبار دیگری هستیم و فراموش کرده ایم و این دست تقدیر است که چون می داند زود دل می بندیم نا خواسته ما را محکوم به جدایی می کند .

و باز هم دلتنگی

گاهی دلت از سن و سالت می گیرد......
میخواهی کودک باشی.......
کودک به هر بهانه ای ، به آغوش، غمخواری پناه می برد.........
و آسوده اشک می ریزد..........
بزرگ که باشی.........
باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی ..

نکته

سعى کنید استاد تغییر باشید ، نه قربانى تقدیر .

کودکی

ما سه چیز را در دوران کودکی جا گذاشته ایم:

شادمانی بی دلیل

دوست داشتن بی دریغ

کنجکاوی بی انتها

میترسم

دیروز، پینوکیو آدم شد
و امروز ، آدمها پینوکیـو !
من از عاقبت مادربزرگ می ترسم
اگر فردا ، شنل قرمزی گرگ شود .. .

این روزها

این روزها...
تلخم!
تلخ...
تلخ می نویسم...
تلخ فکر می کنم...
...
این روزها...
دست برداشته ام از توجه بی وقفه به حضور آدم ها...!
پرهیز می کنم از ثبت وجودهایی که ماندگاری ندارند!
این روزها...
تلخ تر از همیشه...
از همه ی آدم ها بریده ام!

.........................

دست های کوچکش

به زور به شیشه های ماشین شاسی بلند حاجی می رسد

التماس می کند : آقا... آقا "دعا " می خری؟

و حاجی بی اعتنا تسبیح دانه درشتش را می گرداند

و برای فرج آقا "دعا " می کند

چتر

دلم باران می خواهد ویک چتر خراب...

دل

میان من و دل، شکــــرررررآب است ؛ شکــــرررررآب ......

بهترین باشید

آدمی همان می شود که در ذهنش به تصویر می کشد .

امید به خدا ،تمام هستی من

 وقتی همه در ها به روت بستست وقتی ی جایی برات درو باز می کنه میگه بفرمایید .اون وقته که دلت می خواد تو دستای خدا ذوب بشی  اون وقته که می فهمی یکی هست که تو شرایط سخت هواتو داره اون وقته که دیگه تنهایی معنا نداره ...