دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

شانه ات...

شانه‌ات مُجابم می‌کند
در بستری که عشق
تشنگی‌ست


زلالِ شانه‌هایت
همچنانم عطش می‌دهد
در بستری که عشق
مُجابش کرده است. 


احمد شاملو

روزنه امید

چند وقتی است که دلم آنقدر گرفته که راهی برای خوشی به سختی در آن یافت می شود.

خدایا! اگر سرسوزنی دردلم وجود دارد که غم و غصه راه نیافته باشد، بدان که آن نقطه امید به توست که هیچ چیز جای آنرا نمی گیرد.

پس از تو می خواهم این نقطه را وسیعتر گردانی و غصه ها را زودتر بیرون برانی!

آمین!

--------------------------

از همه دوستان التماس دعا دارم!

نماز

ایستاد به نماز.

2رکعت نماز به جا می آورم قربة الی الله

الله اکبر

فرشته نوشت: 2 رکعت مثلا نماز می خواند قربة الی جنة، حوری، رفاه، غلام، خدم ،حشم.....

کاش می دانست

خدا بزرگتر از این حرف هاست!

بمانَد...

چه آسان اسم مرا  خط زدی ! 

مثل همیشه باز هم، جر زدی !

به پیش واز جمعه می روم...

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی 

دل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی..

آموزش خود آرایی

هر کار درست و هر کار شایسته ،به چهره ی انسان زیبایی می بخشد

 

راسکین

توت

دلم برای درخت توت سالخورده قدیمی خانه پدر بزرگ تنگ شده،یادت می آید چه حرفها برای گفتن داشت ؟یادت می آید صدای قهقه ها تا کجا میرفت؟ زیر شاخه های ایستاده اش تا سقف آسمان  یادت می آید چه محبت ها جاری بود ؟چه قدر برایمان توت میریخت و ما با چه شادیی توت ها را با ماهی های حوض قسمت میکردیم!

 

پ.ن :دلم برای  همه ی اون روزها ،آدمهاش،خودمون تنگ شده...

رمز موفقیت

سه جمله براى دستیابى به موفقیت: 
  ١) بیشتر از دیگران بدان 
  ٢) بیشتر از دیگران کار کن 
  ٣) کمتر از دیگران توقع داشته باش


    ویلیام شکسپیر                                                        

قلب و دل تنگی

راستی تا کنون فکر کرده ای که دل تنگی در قلبت چه نمایی دارد؟ مگر قلب یک مشتی چقدر است که هرگاه فاصله ای میان ما و کسی می افتد، دلمان برایش تنگ میشود؟! 

اگر دلم برای همه خوبیها تنگ شود چقدر قلبم کوچک می شود!

به او بگوویید

دلم برای خدایم تنگ شده است .به او بگویید دلتنگشم .بیاید.................

پختگی

برای پخته شدن کافی است که هنگام عصبانیت از کوره در نروید


یادداشت هایی از ابریشم

ای علی

یا علی!

مرا نشناخته عاشق خود کرده ای ...

ترسم اگر خوبی های بیشمارت را بخوانم یا علی!

در عجبم!

اگر با دشمنانت که اینچنین حقت را پایمال می کنند مدارا کنی ...




مظلومیت علی(ع)

امام خمینی :علی (ع)در بین شیعیان نیز مظلوم هستند.

دلتنگی

چقدر تنها شده ام از وقتی ما شده ایم/چقدر دور شده ایم از وقتی یکی شده ایم/چه قدر دل گرفتگی هایم مداوم و سکوتم سنگین تر شده اند/

خستگی

اعتراف می کنم که همه ی ما ازنافرمانی خدا خسته ایم ...

دلم کمی بندگی می خواهد!

مادر

امروز روز توست اما تو نیستی

خاطراتت هست

آنقدر از تو خاطره دارم که تا آخرین نفس به یاد م می ماند

دلم تنگ مهربانی های توست ،

دلم برای صدای پر صلابتت تنگ است

روزی نیست که بی یاد تو سر شود

می خواستم باشی هر لحظه در کنارمان

جای تو در قلب ما همیشگی است

کاش بودی 

هر چه دارم از سخاوت تو هست ،از عشق تو به این جارسیدم

مادر  به معنای کلمه یعنی تو ،مادر بزرگ عزیزم روزت مبارک


مادر

قند خون مادر بالاست دلش اما همیشه شور می زند برای ما...

برگرفته از وبلاگ یادداشت هایی از ابریشم

شانس

شانس نام مستعار خداست،آن جا که نمی خواهد امضایش پای داده هایش باشد.


(دکترشریعتی)

نظر شما چیست؟؟

میگویند؛اگر می خواهی راحت و آسوده زندگی کنی- بی عاطفه باش!!

از آن بالا که می آمدی؟

خانم... 

از آن بالا که می آمدی، بر تو نخواندند مگر داستانهای غم انگیز زندگیت را که باز با جان و دل خریدارش شدی؟! 

خانم... 

از آن بالا که می آمدی، بر تو نگفتند مگر حرمتت را نگاه نمیدارند که باز به سوی این پایین بال و پر گشودی؟! 

خانم... 

از آن بالا که می آمدی گمان میکنم وعده هایی بر تو دادند که باز دوان دوان افتادی در دامان این دنیا! 

گمان کنم وعده دادند روز میلادت شود روز حرمت گزاری، وعده دادند نامت خجالتی باشد تا ابد برای کسانی که حرمت می شکنند و وعده دادند دست گیری کنی از آنانکه محبتت در دل دارند در روز جزا! 

خانم... 

میلادت مبارک!