دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

از آن بالا که می آمدی؟

خانم... 

از آن بالا که می آمدی، بر تو نخواندند مگر داستانهای غم انگیز زندگیت را که باز با جان و دل خریدارش شدی؟! 

خانم... 

از آن بالا که می آمدی، بر تو نگفتند مگر حرمتت را نگاه نمیدارند که باز به سوی این پایین بال و پر گشودی؟! 

خانم... 

از آن بالا که می آمدی گمان میکنم وعده هایی بر تو دادند که باز دوان دوان افتادی در دامان این دنیا! 

گمان کنم وعده دادند روز میلادت شود روز حرمت گزاری، وعده دادند نامت خجالتی باشد تا ابد برای کسانی که حرمت می شکنند و وعده دادند دست گیری کنی از آنانکه محبتت در دل دارند در روز جزا! 

خانم... 

میلادت مبارک!

نظرات 3 + ارسال نظر
خودم شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ق.ظ

سلام.روزت مبارک.
از طرف یه معلم

جواد شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ http://sabasadat.blogsky.com

جبرئیل برآدم نازل شد وفرمود:خداوند یکی از این سه را برای انتخاب فرستاده است:(عقل،دین وحیا) آدم عقل رابرگزید ودین کنارعقل ماند و حیا گفت هرجا این دوباشند من نیز باید باشم ...

بله با این سه کلمه همه چیز را به ما گفتند ولی آدم بیهوده هبوط کردوهیچ چیزی آنسان را دردنیا خواروذلیل نمی کند مگر سه چیز:طمع،شهوت وغرور.

ممنون که بهم سرزدی

سینا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ http://alzaymer.blogsky.com/

سلام
روزتان مبارک
ممنون از حضورتون
گفتی چشمهایم را باز کنم
اما
تمام مشکلم این است که نمی توانم ، گاهه با چشم باز هم نمی بینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد