دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

قلب و دل تنگی

راستی تا کنون فکر کرده ای که دل تنگی در قلبت چه نمایی دارد؟ مگر قلب یک مشتی چقدر است که هرگاه فاصله ای میان ما و کسی می افتد، دلمان برایش تنگ میشود؟! 

اگر دلم برای همه خوبیها تنگ شود چقدر قلبم کوچک می شود!

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ

اگر اینهمه ادا نداشت که رو در ودیوار و درخت عکس شو نمی کشیدند

اینم یه حرفیه!

باشماق دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

چرا نمی گن مثلا دلم برایت گشاد شده که زودتر بیایی توش جا بگیری

فکر کنم چون وقتی دل تنگ و کوچک بشه احساس دردش بیشتره، دیدین وقتی آدم میره یه جای خوب یا کسیو بعد از مدتها میبینه میگه دلم وا شد؟ یعنی غم و غصه ها تو دلم رخنه کرده بودن و جای دلم رو تنگ کرده بودن و حالا با دیدن شما یا این منظره خوب غم و غصه هام از بین رفت دلم راحت و بازتر شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد