دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

جوش نمی خورد!

گفتم آخ ... آخ ... 

گفت استخوانست دیگر استخوان، سخت میشکند سخت، وقتی میشکند درد دارد ،درد،میفهمی ! 

تلخ ترین لبخند دنیا را زدم   

گفت چقدر بی فکری! پاهایت را دراز کن باید دوباره گچ شود .

گفتم ولی...ولی .. 

گفت غصه نخور زود جوش میخورد ! 

گفتم من...من ... قلبم شکسته است!  

برای چند ثانیه  قهقه ی خنده اش گوشم را آزار داد  

به چشمانم زل زدو

 گفت قلبست دیگر قلب، نرم میشکند نرم ،وقتی میشکند درد دارد، درد ،میفهمی!  

سرم را تکان دادم بغض تمام وجودم را گرفته بود 

گفت پاهایت را جفت کن ! 

محکم بایست محکم !

این تازه اول راهست...

نظرات 4 + ارسال نظر
sar چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ http://sahasra.blogsky.com/

گفت پاهایت را جفت کن ..
محکم بایست محکم!

رویا چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://nal_abad.blogsky.com

متن خوبی بود،روان و با معنی.
خوبه که میشه رو پا های استخوانی سخت،محکم واستاد،فکر کن جای قلب و پاها عوض می شد،اون وقت دیگه هیچ راهی اول نداشت...

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

بهتر بود جمله ی جوش نمی خورد را ی جور آخر مطلب آورده بودی واسه اون قسمت قلب مثلا: گفتم .جوش نمی خورد قلب است قلب!

پدر بزرگ چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ

احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد