دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

نگاه، معجزه، آغوش...

تو نگاهم کردی عاشقانه، 

اما باز من نگاهم به دور دستها دوخته شده بود تا شاید ببینمت. 

چشمهای من همیشه منتظر نیم نگاهی از سوی توست، 

بی خبر آنکه تو نگاهت را حتی لحظه ای از من برنگردانده ای! 

و من چقدر حقیرانه معجزات زندگیم را پشت سر می گذرام و نمی بینم... 

نمی بینم آغوش همیشه بازت را 

و باز به دنبال معجزه و آغوش گرمت هستم!

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

مخاطبتون کیه؟ خدا؟

سلام. بله. از جمله "من چقدر حقیرانه معجزات زندگیم را پشت سر می گذرام و نمی بینم... " مشخصه چون معجزه مخصوص خداست.
از نظرتون بسیار ممنون هستم.

asal پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ

نازی جان زیبا نوشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد