دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

استخاره

کتاب استخاره را برداشت

"بگذار ببینم خدا خوب یا بد است"...

_خیلی خیلی بد است.

با دلخوری نگاهم کرد و با قاطعیت هر چه تمام با تمام لحن کودکی اش گفت :استخاره ها دروغ می گویند خدا خیلی خیلی خوب است...

و ایمانش را به کتاب استخاره از دست داد.

نظرات 5 + ارسال نظر
Nima پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.Apathetic.blogsky.com

adam aghl dare
bayad dar sharayete mokhtalef bebine aghl chi mige

asal پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

من استخاره رو باور دارم سارا جان
اما استخاره رو باید با نیت و خلوص و دعا گرفت
بعدام کتاب استخاره ها ممکنه درست نباشند،استخاره رو با قرآن تنها باید گرفت

ممنون امتحان می کنم
یا حدا قل شرایطش باید این باشه تا جواب بده

پدر بزرگ پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

البته این استخاره ای که گاهی انجام میدیم ارتباطی به خوب بودن یا بد بودن خدا نداره ، بلکه برای کمک گرفتن از خدا برای انجام کار مهمی که مد نظر داریم هستش. البته بنده کمی با نظر اول موافقم اما این رو هم بگم که در زندگی گاهی شرایطی برای انسان ایجاد میشه که دیگه از عقل زمینی ما کاری بر نمیاد و پای کمیتش لنگ میشه!
تقریبا با asal موافقم ! استخاره شرایط خاصی داره

nazi پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://sahasra.blogsky.com

استخاره گرفتم.
گفتم :خدایا! دیگه عقلم کار نمیکنه. تو بهم بگو چه کار کنم؟
گفت: من فقط میتونم راهنماییت کنم، اما نتخاب نهایی به عهده خودته.
و من از راهنمایی هایش استفاده کردم؛ واقعاً کمکم کرد!

سازدل جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ http://861299984.blogfa.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد