دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

دلتنگ وصال

خدایا! 

گاهی آنچنان احساس تنهایی می کنم که گمان می برم دنیا هیچ جایی برای زندگی من ندارد. چراکه احساس می کنم دنیا به اندازه دلم برای تو تنگ شده است. 

خدایا! 

با وجودیکه روح خود را در آدمی دمیدی، اما این روزها هیچ یک این را نشان نمی دهند و هیچ کس جای تو را پر نمی کند. 

خدایا! 

دلتنگ توام، دلتنگ وصال توام اگر لایق باشم!

نظرات 4 + ارسال نظر
sar شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ http://sahasra.blogsky.com/

خیلی قشنگ گفتی :هیچ کس جای تو را پر نمی کند این روزها

[ بدون نام ] شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

حافظ می گوید:
آسمان بار امانت نتوانست کشید قـرعـه کار به نـام مـن دیوانه زدند

این بیت ترجمه ای شاعرانه و آزاد از ایهانا عرضنا الامانة علی السماوات و الارض والجبال فأبین أن یحملنها و اشفَقنَ منها و حملها الانسان انه کان ظلوما جهولا؛
ما امانت را بر آسمانها و زمین و کوهها عرضه نمودیم.پس آنها از پذیرفتن این بار خودداری نمودند و بیمناک شدند و انسان آن را برداشت،با این حال،او ستمگری نادان است.(سوره احزاب،ایه 72) می باشد.

و این شد داستان دلتنگی ما و امانت خدا!

سلام
بله واقعاً داستان دلتنگی ما و خدا همین بود که شما فرمودید. اما کاش اسمتون رو هم ذکر میکردید. دوست دارم بدونم کدوم دوست عزیز دل نوشتهای ما رو میخونه و برامون پیغام میذاره.
ایشاله دفعه بعد...

آدمک یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ http://darodivar.blogsky.com

گفتم شاید نوشته ها و حرفهایم معرف من باشند. منتظر نظرتون راجع به پست جدیدم هستم.

نگار چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

دلتنگم و دیدار تو درمان من است
بی رنگ رخت زمانه زندان من است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد