دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

خواهرزاده ام مبینا که فقط سه سالشه واسم شعر گفته

خاله سارای نازم            عاشقت می شم ناز ناز

دوست دارم خاله سارا    عاشقت می شم همیشه 

وقتی ادب دارم من         خاله سارا بوسم می کند

گلابی                       دوست دارم دایی فرهاد

نظرات 5 + ارسال نظر
آدمک سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ http://darodivar.blogsky.com

ببین یه نیم وجبی هم نقطه ضعفتو فهمیده... 4 تا بیت نصفه نیمه گفته 2 تا دوست دارم 2 تا عاشقتم توشه...!

یک روانشناس سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

سارا جان ،عزیزم خودتو کنترل کن!

نازی سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ http://sahasra.blogsky.com

واااااااااای خدا جیگر طلا!

نگار چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ

بچه ها روحی بس بزرگ دارند
تبریک بهت میگم سارا جان که یک فرشته در مدح تو شعر سروده

asal چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد