دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

کفران محبت!

ندیدن محبت دیگران.یک نوع کفران نعمت است.شکر نعمت نعمتت افزون کند ،کفر نعمت از کفت بیرون کند.


نظرات 5 + ارسال نظر
آدمک یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام.
یکمی آسیب شناسی از یک منظر کوچیک به مطلب شما.
معمولاً خانم ها همیشه شاکی ازین موضوع هستن که چرا محبت هاشون دیده نمیشه و شوهران قدردان نیستن؟!
من خودم به شخصه اگر محبتی هم بخوام به کسی بکنم با توجه به بی وفایی که از بشر سراغ دارم اول می بینم خدا در اون محبت حضور داره و آیا کار من جلب محبت اونو میکنه یا نه ... در هر صورت اگر هم محبت کنم هیچ انتظار دریافت تشکری ندارم.

حرف شما درسته .انتظار تشکر نداشتن خوبه .اما برگردن و تو رو به بی درکی متهم کنند بده .بر عکس جواب ببینی.

zahra یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ http://masoudozahra.blogsky.com

زهـرا دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://anywherewithu.blogsky.com/

یه جا خوندم
با دلخوری و افسوس به گیله مرد میگم : خیلی کلافه ام ، دارم گیج می شم!

گیله مرد با همون قیافه ی آروم با تعجب میپرسه : چطور مگه ؟!

با بی حوصلگی میگم : نمی دونم ، تو بهم بگو ؛ این یه قانونه ؟

این یه قانونه که کمترین محبتها رو از کسانی می بینیم که بیشترین محبتها رو بهشون کردیم

و بیشترین محبتها رو از کسانی می بینیم که کمترین محبت و توجه را بهشون داشتیم !

گیله مرد پس از لحظه ای تامل میگه : هر عملی ، عکس العملی داره ، حالا سوال اینه که کسی هست که همین نظر رو درباره تو داشته باشه ؟!

با تعجب میگم مثلن کی ؟ حداقل در مورد من محاله چنین موردی وجود داشته باشه !

انگشت اشاره اش رو بهم نشون میده و به بالا اشاره میکنه !

کمی تامل میکنم ، تابحال اینطوری به موضوع نگاه نکرده بودم ... دفاعی ندارم از خودم کنم ...

س م ح دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ http://gitare.blogsky.com

بستگی داره چه نوع محبتی باشه
دوست داشتن بدون چشمداشت اگه باشه درسته

دل نویس شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ق.ظ http://sahasra.blogsky.com

سارا جان!
اینجا به هر کس محبت کنی جوابت را نه تنها با بی محبتی بلکه با بی انصافی تمام جواب میدهند.
اینجا همه نمک میخورند و نمکدان میشکنند!
(البته همه منظورم دقیقاً همه نیست منظورم اکثراً هست. )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد