دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

دعا

به او بگویید یا من اسمه دوا و ذکره شفایش رابه من ثابت کند.بدون اینکه بخواهد به من بگوید تو حکمتش را نمیدانی !تو قسمتش را نمیدانی!تو از خداییم نمیدانی!تو نمی فهمی ! اینجوری برایش بهتر است !و هزاران دلیل بی خود دیگر.....................من اینک فقط برای بار دوم شفایش را و شاید معجزه اش را میخواهم .اینک نزدیک به یک سال میشود از  بار اول که ناباورانه یقینم را مسخره کرد میگذرد ................... 

 

 

پی نوشت:برای مریض من دعا کنید  .

 

 

(بر و بچ آشنا دل نوشت نگران نشوید شما او را نمیشناسید اما  دعایش کنید ] 

دلم با هر بار دیدنش تا مدتها بارانی میشود و میگرید

نظرات 3 + ارسال نظر
سازدل دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://va-ama-eshgh.blogsky.com/

خداوند روی خطهای کج و معوج هم-راست ومستقیم مینویسد.
برای کسی که شگفت زده ی خود نیست" معجزه ای وجودندارد.

سازدل دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ http://va-ama-eshgh.blogsky.com/

خداوند روی خطهای کج و معوج هم-راست ومستقیم مینویسد.
برای کسی که شگفت زده ی خود نیست" معجزه ای وجودندارد.

sar سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ق.ظ http://sahasra.blogsky.com

خدا گفت :عسل /م همه ی این ها را که گفتی ( تو حکمتش را نمیدانی !تو قسمتش را نمیدانی!تو از خداییم نمیدانی!تو نمی فهمی ! اینجوری برایش بهتر است )هیچ کدام را واقعآ نمی دانی چون خود را محدود و محکوم به این زندگی کرده ای و یادت رفته منی هم هستم که شما را عاشقانه دوست دارم و دلم می خواهد به بهشت جاویدم بروید .باشد اگر تو بخواهی او را خوب می کنم ممکن است گناهی کند و به جهنم برود ..با خودت دیگر...بدان که جاودانگی برای شما بهتر است اگر می دانستید...
خودش گفت :خدا مسخره کنندگان را دوست ندارد.تصحیح کنید.کسی را مسخره نمی کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد