دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

دل نوشت

امید است که کامیاب شویم

----!

پشت چراغ قرمز پسرکی با چشمانی معصوم و دستانی کوچک گفت: چسب زخم نمی‌خواهید؟ پنج تا صدتومن..

آهی کشیدم و با خود گفتم:

تمام چسب زخم‌هایت را هم که بخرم!  

نه زخم‌های من خوب می‌شود و نه زخم‌های تو.. 

نظرات 4 + ارسال نظر
ان روزها دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ق.ظ http://anrozha.ir

سلام سارا خانم
از اشنایی با وب شما خیلی خشوحال شدم
میشه خواهش کنم به وب منم سر بزنید
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
راستش من تازه وبلاگ زدم و دارم دوست پیدا میکنم
لطفا کمکم کنید
منتظر حضورت هستم

عسل /م دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

کاش برای زخم دل هم چسب زخمی می بود..............

سازدل دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ http://861299984.blogfa.com/

بزرگترین تراژدی ان است -که ما از زندگی درس نمیگیریم!

ری را دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

و این کودکان کار امیدوارن تا خوشی ها برگردند به زندگیشان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد